Sweet Potato
EntriesAboutStatus

________________________________________________________________________________________
Tuesday, September 17, 2013 | 2:59 AM | 0 Atasinchi

Ramai yang cakap , "Cinta Jarak Jauh" ni cinta paling sweet sebab menahan rindu yang sedia ada . Belajar erti kesabaran , belajar menerima keputusan dan bla bla bla :') But what happen with me ? Seriustalk , cinta jarak jauh memang sweet tapi kadang kala terselit rasa rindu , sedih dan sengsara:'( 

Dear my lovely Demok :') I need your shoulder everytimes because i don't have many friend when i said :') For me , azfar la kawan , musuh , abang , tempat bermanja , mengadu and bf paling lin sayang :') Sampai skrg lin tk boleh terima hakikat yang relay kita brjauhan macam ni . Lin cuba belajar dan faham dengan situasi mcmni tapi tk boleh :'/ Lin rindukan azfar sgd/2 :'( 

Azfar ? Lin sedih bila dapat tengok gambar azfar dgn yien :') Kawan katanya ! Lin sedih bila dapat tahu yang azfar still bbm dengan ex azfar .  Hmmmmm :'( Azfar ? cuba laa awak fikir perlu ke awak bergambar dengan perempuan lain sedangkan awak sendiri tahu yang saya ni KUAT JELES :'D Tak guna kan bila kita buat mcg copy tapi awak still layan ex awak tu kt bbm , wechat dan sbgainya right ? Hmmmmmm sampainya hati awak sayang :'( Kemungkinan besar awak rasa benda tu benda remeh , tapi saya tetap merasakan benda tu benda paling menyakitkan sepanjang hbungan kita ni :'D 

Saya cuba lupakan apa yang terjadi pada malam tu . Salah awak tapi awak cuba cari salah orang lain :') Saya faham kenapa awak buat mcmni semua . Tapew laa sayang , saya akan tetap senyum even hati saya tade sorang pun faham apa yang saya rasa . Saya tutup semua cerita ni bukan bermakna saya dh lupakan kayh ? Tapi sebab saya pendam . Saya tanak kehilangan awak , jadi saya diamkn seolah/2 tade apa/2 yang berlaku . Itu yang awak mahu kan right ? Berdiamkan diri setiap kali ada masalah :') Okay fine , saya akan kuatkan semangat saya untuk pendam semua masalah kita berdua :'> 

Awak ? Kalau bosan dengan saya , cakap eh ? Kalau dh penat tunggu saya , cakap eh ? Kalau dh tk sayang saya , cakap eh ? Kalau dh penat layan karenah saya , cakap eh ? Bukan nya apa . Saya cuma tknk menaruh harapan setinggi menggunung pada orang yang tade perasaan apa/2 pun dengan saya . Saya malu :'( Saya malu sayangkan orang yang tk prnh sayangkan saya . Mybe ^_^ Saya percaya satu hari nant saya akan berjaya jadi yang terbaik untk awak . Why i said like this ? Sebab siang malam saya tk pernah putus untk berubah jadi yang terbaik buat awak sayang :') Iloveyou :* 
PAST FUTURE




_______________________________________