Sweet Potato
EntriesAboutStatus

________________________________________________________________________________________
Tuesday, August 20, 2013 | 2:00 AM | 0 Atasinchi

3 Jun 2013 . Still ingat tarikh ni tak guys ? Tarikh ni tarikh lin couple nan alip dulu . Alip ? Siapa alip ek ? Alahai , alip laa . Yang kecik pendek ajet comel tu tapi sebenarnya memang comel pun :p hahahahaha xD Haa senang cite ex couple lin laa . Ingat kan ? Haa ? Ex ? Sejak bila ? Henta laa . Eh eh ? Ihihihi xD *ketawa dalam selimut* 

Actually , 3 August 2013 lin dengan dia break up sebab nadz . Ingat lagi tak nadz yang mane ? Alahai , korang ni semua lupakan ? Nak kene rembat ke ? Hahahhaha x) Nadz tu yang katanya alip rosakan dia tu . Ingat ? Alhamdulila :') Lin break up nan alip sebab nadz . Tak ku sangka tak ku duga , belakang lin nadz dengan alip dh getback senyap/2 . Sabar jela kan ? Hhhmmmmmm :'( 

Aku kena game ? Yes ! Itu yang orang keliling selalu cakap kat aku . But apa respon aku masa tu ? Aku hanya mampu menangis , dan tabah kan hati aku . Aku diamkan diri sampai aku tak sanggup nak simpankan ni . Selama 2bulan aku ditipu mati matian . Tapi aku tetap mampu senyum :') 

Alip ? Kebahagian awak adalah kebahagian saya juga . Saya tetap doakan yang awak akan bahagia dengan nadz . Insyaallah :') Delete semua pasal saya . Dan saya ? Saya akan mula belajar lupakan awak . Selamat Tinggal CikPen ;') 
PAST FUTURE




_______________________________________