Sweet Potato
EntriesAboutStatus

________________________________________________________________________________________
Tuesday, August 20, 2013 | 2:31 AM | 0 Atasinchi

Mohd Azfar bin Rasmie name give . Azfar for short . 16 years old . He stay at Johor Bahru . I'm taken by him 4 August 2013  . Done intro about him . Anything else ? No ? Ok good people much :* Azfar baik , manja , garang , funny and bla bla bla . Sometimes , lin pun boleh terasa nak menangis bila kena marah nan dia . Tapi lin faham azfar marah ada sebab semua tu right ? Ngee :') 

Dear Azfar , i accept you sebab i rasa you boleh bahagia kan i . I percayakan you seratus peratus atus :'D Haa ? Kau ado ? Haaahah xD Azfar tolong dengar pesanan saya ni . Saya sayang awak . Saya sentiasa tunggu awak . Jangan persia siakan saya please :'( Tolong saya ? Hargai kehadiran saya dalam hidup awak . Kita pernah berjanji kan yang kita akan susah senang bersama kan ? Saya pegang janji awak tu saya :') 

Aaahhh apa ek ? Hmm , tak tahu lagi nak update apa . Awak jaga diri kt jaybee tu , saya bersumpah saya kt perak ni tak akan curang dengan awak :') I will love you never and ever :*

P/S : *jerit kuat2* Noryn Eizlin binti Mohd Shale iloveyou untill 20x . Insyaallah , cinta itu milik kita :') Imissyou Emon :* 
PAST FUTURE




_______________________________________