Sweet Potato
EntriesAboutStatus

________________________________________________________________________________________
Friday, July 5, 2013 | 10:34 AM | 0 Atasinchi

Hey guys , still remember he ? Yes , he is my CikPen :* Ea ? My Lovely CikPen :') Lin tak pasti dia anggap lin siapa pada diri dia sekarang :'- Why lin said like this ? Because he changed :'( Now dia macam perlu tak perlu je lin ni . Kalau dulu dialah abang , kawan , musuh , peneman bobok , penyanyi setia and bla bla bla :'D But now ? I don't know who this boy ! :'( Segala galanya berubah tentang dia . Hhhmmmmmm.......:'( 

Lin sayang dia :') Lin dh delete semua nya memories lin dengan daniel sebab lin taknak dia fikir lin masih perlukan daniel lagi . Lin dh boleh lupakan semua nya tentang daniel . Jawa Tengah ni adalah segala galanya buat lin . Biarlah dia tk tahu yang lin banyak nages sebab dia bagi lin sekarang cukup lah dapat tengok dia bahagia dengan lin :'D Cewahh , gitu . Haahahahahha xP Dia boleh terima lin , kekurangan and kelebihan lin . Why not lin tk boleh terima kekurangan and kelebihan dia right ? Ofc laa boleh . Untuk Alif tak pernahnya tak boleh . Kan lin kan ? Ngee :*

Lin cinta dia , lin sayang dia , lin perlukan dia , setiap masa lin nak dia ad untuk lin . Amboii , gatai sungguh :p Ex dia pernah datang balik pada dia and merayu rayu pada lin untk lepaskan alif . Tapi dia pertahankan relay ni , dia cakap jangan pernah dengar apa orang cakap . Yes ! You right dear :'* Terlalu ramai orang kat luar sana nak hancurkan relay lin dengan dia , tapi kami tetap bersama even sebesar mane pun orang mengfitnah pasal alif . Lin tetap tutup telinga ni and dngr penjelasan dia dulu . Hee . Why i do like that ? Because I love my HeartBeat :* Apa/2 pun Muhd Alif  is mine . Susah senang kami tetap setia bersama :'^^

Muhd Alif bin Muhd Yusri , dengan ini saya memberanikan diri saya untuk melafaskan yang "SAYA CINTAKAN AWAK SEPENUH HATI SAYA" . Tak ada nama lelaki lain pun dalam hati lin ni selain alif . Lin harap alif akan selalu ada dalam hati lin . Terima kasih sayang , awak telah mengubah segala galanya dalam diri saya . Awak mengajar saya untuk buang yang keroh , kutip yang jenih . Ea ? Macam lain je bunyi dia . Haahahahhaha xD Lantak kayh lantak :') Awak ? Sampai bila/2 pun saya percaya saya akan sayangkan awak sampai bila/2 . Dan Awak ? Awak tetap milik saya :* 
PAST FUTURE




_______________________________________