Sweet Potato
EntriesAboutStatus

________________________________________________________________________________________
Thursday, August 29, 2013 | 8:39 AM | 0 Atasinchi

Oh my good dear ! 4 September 2013 in coming :') Aahhh happynya sayang . You know why i'm so happy this night ? Because anny kita dh nak dekat sebulan . Hidup susah senang kita berjaya di tempuhi bersama :D Alhamdulila sayang , saya berharap sangat yang awak tak akan pernah berubah walaupun sesaat . Heeheheh :'> 

Azfar yang baik , yang kacak dan yang lagi molek berbicara , lin kt sini sentiasa tunggu azfar :') Lin mintak maaf kalau sepanjang kita bukak topic rindu , lin selalu mengelak . Bukan sebab lin tak rindu azfar tau ! Tapi sebab lin sedih :/ Lin terasa lin seksa azfar sebab rindukan lin , lin terasa yang azfar susah hati sgd bila fikirkan pasal lin and furthermore , lin rasa dh terlalu lebih masa azfar luangkan masa azfar untuk text , call , wechat , whatsapp , inbox and mention lin kt twitter hanya untuk lepaskn rindu azfar kt lin :') Right ? Thanks sayang , saya hargai sangat/2 apa yang awak buat :'^ 

Cukup azfar cukup ! Enought azfar enought ! Penat letih awak , penat letih badan awak , penat letih mata awak semua hanya semata mata untuk saya seorang perempuan yang hanya menyusahkan hidup awak :'( Yang hanya untuk awak melayan karenah saya yang remeh ni . Saya mintak maaf :'( Sebab saya bukan yang terbaik untuk awak . Tapi sumpah azfar , setiap pagi malam saya , saat detik saya , saya tk pernah habiskan masa saya untuk terus mencuba jadi yang terbaik buat awak :') 

Sayang ? Saya percaya awak mesti rindukan saya kt sana :'/ Tapi awak pernah awak tahu , saya kt sini rindukan awak , kawan/2 saya , bella , tacha :') Hidup saya kt sini tak pernah sama macam hidup saya di johor sana . Saya kt sini tak pernah ada kawan macam mane saya ad kawan kt johor . Sebab tu bila saya balik johor , saya tk pernah putus untuk luangkan masa saya bersama awak dan kawan/2 saya :') Saya sunyi wak kt sini :'( Kalau dulu susah hati saya , semua saya lepaskan kt bella . 

Tolong bayangkan apa yang saya cakap , saya pernah kene game dengan someone . Saya pergi ke sekolah , berlari ke arah bella , dan terus peluk bella sambil menangis hanya semata mata , saya simpan perasaan sakitnya hati saya pada seseorang dalam masa satu hari je wak :') Jadi bila setiap kali saya bergaduh dengan awak , saya teringin nak peluk bella macam tu wak , cerita dengan dia , even benda tu benda yang sakit , saya tetap ketawa sambil airmata di pipi :') Awak pernah tahu , sejak saya couple dengan awak , saya tk prnh cerita apa/2 pun dengan bella . Everytime i said "i'm okay bella , don't worry :')" Because what ? Sebab bella akan menangis bila dengar saya menangis . Sejak saya couple dengan awak juga , saya pendam semua masalah saya dan cuba lupakan apa yang terjadi .. 

Awak ? Tolong saya , kuatkan semangat saya untuk pendam rasa rindu saya pada awak . Saya yakin , kalau saya boleh , awak pun boleh kan biyy ? Hidup saya sekarang , hanya awak , family , dan kawan baik saya sahaja . Saya percaya , awak sakit tahan semua ni tapi kalau awak nak tahu , saya lagi sakit menahan penderitaan ni :') Setiap kali langkah saya untuk fly ke JB , saya org pertama tak akan tidur satu malam sebab excited :') 

*lap airmata* Setiap apa yang saya buat , orang tak akan pernah tahu apa perasaan saya , saya cemburu , saya sedih , saya gembira hanya saya seorang je yang tahu :') Saya sentiasa sayangkan awak dan tunggu awak MOHD AZFAR bin RASMIE :* 
PAST FUTURE




_______________________________________