Sweet Potato
EntriesAboutStatus

________________________________________________________________________________________
Thursday, August 29, 2013 | 8:12 AM | 0 Atasinchi

See what the page said :') I'm really/2 tired to what ek ? Alahai , tak payah speaking sgd laa ek bukan nya orang nepal yang baca blogger aku ni pun right ? Hee , hi azfar sayang :') First ! i want just take your time only 5min to read my blogger . Can ? Good boys :') Thanks for read , and please after your read you think about what i want to say ok dear ? :'/

Dengan lafas bismillah sebagai pemulaan story lin pada harini :D Mesti ramai tertanya tanya right kenapa entry lin pada kali ni bunyi nya macam !@#$%^& right ? Act , lin cemburu dengan SEMUA kawan/2  perempuan azfar yang azfar layan . Tak kira laa adik angkat dia ke , akak angkat ke , mak angkat ke , makcik angkat ke semuanya laa yang berkenaan nan angkat/2 ni :'p Hee , yang paling penting sekali , lin paling cemburu bila azfar mula melayan ex dia :') Ya allah gugurnya jantung ni bagaikan tiada siapa yang nak menadahnya :'> 

Dear Mohd Azfar , tolong ingat apa yang saya nak pesan ni please ! Pesanan ni ringkas dan padat . Harap dapat di simpan terus sampai ke kepala hotak awak tu okay ? Hee :'> Azfar ? Sejak lin couple dengan azfar , sikit masalah lin , lin tk pernah story dengan mane/2 kawan baik lin sorang pun . KECUALI benda tu benda yang betul/2 lin tak boleh nak simpan lagi . Lin tahu azfar seorang yang lucu , baik , periang and friendly . Tapi tolong ? Jaga hati lin ni please :'( 

Awak ? Siapa saya pada awak sebenarnya ? Saya selalu tertanya tanya soalan tu pada diri saya ni . Sometimes , saya terasa kayh yang saya tk layak untuk awak . Sebab apa ? Sebab saya tk pandai control cemburu saya pada awak . Yes ! Memang laa awak dengan perempuan/2 tu hanya KAWAN and tade apa/2 perasaan pun right ? Tapi tolong ingat laa , permulaan kita berkenal daripada ikatan "KAWAN" lepas kawan apa yang jadi ? Masing/2 pendam perasaan suka sama suka right ? That's why saya cemburu . Saya cemburu sebab saya takut :'( Saya takut kehilangan awak sayang :'^

Hhhhmmmmmmmmm....:') Only this i want to discuss with you dear . Ringkas dan padat rigtht ? Haahahahha xD Eh eh ? Pehal suka sgd ? Hot hammer nant terbang kang :p Tolong pertimbangkan apa yang saya cakapkan ni , adakah betul atau salah kayh biy ? Missyou :* 
PAST FUTURE




_______________________________________