Sweet Potato
EntriesAboutStatus

________________________________________________________________________________________
Tuesday, August 20, 2013 | 3:07 AM | 0 Atasinchi

Aaaahhhh First ngedate dengan azfar yang amat menakjubkan :') Fantastik siakkk . Tapi serius dari awal sampai balik lin asyik dedo je badan . Bukan dedo nya apa , dedo azfar pilih rupa kan ? Haahahahh xD But alhamdulila laa , azfar terima kekurangan aku :'D 

Semalam punya cerita : 
Pukul 4 petang punya laa jenuh kaki tunggu cab . Alahai dh lambat kud , cab pulak tade . Si azfar pun madah call je tanya kt mane . Then bila dh dapat cab , lin dengan nia pergi amik beyya kt kota masai dua . Jauh kud tapi tapew laa lagi pun memang nak kena meet beyya pun sebab rindu gila babeng kud :'p Then bila dh amik beyya , driver cab tu boleh pulak isi gas laa , pergi singgah kedai makan beli air laa apa laa . SeriusTalk , menyirap gitu :') Tapi wa ? Wa , beyya and nia . Diamkan je even meter cab tu dh meningkat ningkat . Haahahha xD 

Kat dalam cab tu beribu ribu soalan aku tujukan pada beyya . Dha laa soalan yang sama je , sabar jela beyya dengan peragai aku semalam . Haahahah xD Bila sampai ke destinasi bertentang mata siakk aku dengan azfar . Aku tengok kt table makan tu dekat 1glass air minum and 1tin air pepsi . Dalam hati "lama sangat ke azfar tunggu aku ni" . Bila duduk sebelah azfar , azfar tengok muka aku . Sedap tekak lubang hidung dia je cakap "DAHI BBY BUAT BIY TERGODA OK?" Aduhh duh duh , malu :'( HAahahaha xD 

Bila dh bercintan cintun jam dh pukul 6 , aku ? Mintak izin azfar nak balik sebab takut laa nak balik malam , takut tade cab . Al-maklum laa dh lama kan tak stay jb . Takut je , times cab tak sama mcm dulu . Hee :') Alhamdulila present yang wa bagi kt azfar , azfar suka even tk secantik mane pun . Tapi dia hargai :') Alhamdulilaa ..

Azfar sayang ? Saya nak balik perak esok tau ? Awak ? Awak jangan noty/2 kayh ? Nant saya  tonggengkan awak hidup/2 kayh sayang . Saya ? Saya sentiasa sayang awak dan tunggu awak :') Iloveyou , imissyou , ineedyou :') Muuaahhhhhh kt pipi :*
PAST FUTURE




_______________________________________