Sweet Potato
EntriesAboutStatus

________________________________________________________________________________________
Tuesday, October 29, 2013 | 10:43 AM | 0 Atasinchi

Awwchak :') Dha lama tak update news story kan ? Rindu lin tak rindu tak ? Well , dha tahu dha mesti rindu kan :') Yey , lin pun rindu diari lin yang comel niy . Sorry sejak akhir2 niy busy enjoy sana sini :'D Hee , PMR sudah habis katekoo :'p  Satu dua tiga fuhhhhhhhhhhhhhh ! Yey hilang dh debu tuh . Heehe . Now ? Let's start to listen my story :*

Hemhem , nak mula dari mane ekk ? Dari A ke B ? Okayh fine kita mula daripada B okayh ? Hehehe :* Hepp , suka sangat kenapa ? Serius okayh serius :'D Okayh , tarik nafas ! Hembus ! Tarik ! Tahan :') Yeyy kentut beramai/2 :'D Bhhahaha :'p

Hemm , buat masa sekarang niy relay lin dengan azfar tak pernah tenang :'( Kenapa laa mesti ada orang yang simpan rasa hasat dengki dengan lin and azfar . And kenapa setiap kali lin cuba untuk bahagia , ad je orang sekeliling nak rosak kan relay lin . Kenapa ? Lin tak boleh bahagia macam orang lain keh ? Apa yang lin dh buat dengan semua orang sampai lin tk boleh nikmati rasa bahagia ? Ha ? Ha ? Hemm , Tolong laa jangan ganggu kebahagian orang kalau tknk kebahagian sendiri rosak satu hari nant :'> *Mood Sedih*

Dear myself , be patient okayh ? Sabar ? Sabar dengan apa yang kau lalui lin . Insyaallah kau kuat lin :') Aku kenal lin sejak dulu lagi . Lin kuat menangis , kuat berjuang , happy even dalam diri sndiri ada masalah . Come on lin , be strong . Kau sendiri pun memang tahu kan relay kau mesti akan muncul orang ketiga dari dulu . So pedulikan laa apa yang orang ketiga tuh nak buat . Selagi azfar masih dengan kau , selagi tuh kau boleh rasa kebahagian kau :') Okayh ?

Sayang ? Walau apa pun yang terjadi lin tetap dengan azfar , lin tetap percayakan azfar and lin tetap ada dengan azfar . Lin kenal azfar macam mane and lin percayakan azfar lebih daripada orang sekeliling . Lin tk prnh marahkan azfar cuma lin takut , takut yang satu hari nant lin akan kehilangan azfar ;'( Ya Allah beratnya nak terima benda tuh if betul/2 terjadi :'/

Azfar ? Selagi boleh pertahankan relay niy kita pertahankan eh ? Selagi masih boleh bersabar dengan peragai saya , awak sabar eh ? Saya masih perlukan awak :') Saya masih belum sedia nak hilang awak . Tolong saya please :'( Tolong lindung saya dan jaga hati saya selagi awak mampu . Insyaallah saya boleh buat benda yang sama . Saya janji :'(
PAST FUTURE




_______________________________________